Nagrywanie rozmów

Technologia rozmów IP nieustannie się rozwija, oferując użytkownikom coraz to nowe możliwości i opcje dodatkowe. Sieć iFON w ostatnim czasie wprowadziła nową usługę do połączeń VoIP, która jest oferowana wszystkim klientom tego operatora. Nowa usługa daje możliwość nagrywania rozmów wychodzących.

Każdy klient korzystający z usługi VoIP w firmie iFON, posiada od teraz możliwość nagrywania rozmów wychodzących. Nagrania można odsłuchać bezpośrednio w panelu użytkownika na stronie operatora. Są one tam obecne przez okres 3 miesięcy. Przez ten czas, klient ma możliwość pobrania pliku głosowego na swój komputer.
Usługę nagrywania można uruchomić w dwóch wariantach. Pierwszy z nich daje możliwość rejestrowania wybranych połączeń wychodzących, jest to forma nagrywania na żądanie. Druga opcja to automatyczne rejestrowanie wszystkich rozmów wychodzących. Dla klientów, którzy uiszczą opłatę abonamentową za tę usługę, nie ma miesięcznego limitu rozmów do nagrania.

Telefonia internetowa rozwija się dynamicznie, a klienci zaczynają przyzwyczajać się do innowacyjnych rozwiązań oferowanych przez nowe technologie. Coraz więcej użytkowników rozumie bowiem, iż telefonia IP to nie tylko transmisja głosu, ale także usługi dodatkowe jak możliwość przesyłania obrazów i faksów. Operatorzy w walce o klienta, zmuszeni są zatem nie tylko nadzorować ceny połączeń u konkurentów, ale również zaoferować coś wyjątkowego, co zagwarantuje przewagę wśród innych usługodawców VoIP.

Wybór operatorów VoIP na rynku jest ogromny, dlatego potencjalny klient może mieć poczucie, iż usługi telefonii IP oferowane przez poszczególne firmy są bardzo zbliżone. Zatem użytkownik chcący rozpocząć korzystanie z telefonii internetowej, często podejmuje szereg różnych działań. Zasięga opinii znajomych, zagląda na tematyczne fora internetowa, a przede wszystkim na stronę www wybranych operatorów VoIP. Zatem jeśli na pierwszy rzut oka, któryś usługodawca wyróżnia się konkretną usługą dodatkową, jakiej nie oferują inni, zyskuje przewagę. Oczywiście nie jest to regułą, gdyż nadal wielu użytkowników patrzy głównie na cenę połączeń. Jednakże zwłaszcza w przypadku klientów biznesowych stabilność, niezawodność i interesujące opcje dodatkowe, spychają nieco koszt usługi na dalszy plan.